Pengunjung

Add MamaFezi di Facebook

Followers

MamaFezi Copyright. Powered by Blogger.

SET UNTUK KESUBURAN


Cadangan Vitamin - Membantu Meningkatkan Tahap Kesuburan

Vitalea - Merupakan multivitamin yang akan membuatkan tubuh jadi lebih bertenaga terutama bagi ibu yang lepas bersalin. Mengandungi 28 nutrien penting, temasuk 12 jenis Vitamin & 7 jenis galian serta dilengkapkan dengan zat besi.

Vitamin C - Mengandungi 7 ½ biji oren untuk menampung keperluan tubuh . Mengandungi 

kolagen yang memberi keanjalan tisu dan menjadikan seseorang itu kelihatan lebih muda, sebagai antioksidan yang melindungi sel kulit, meningkatkan keimunan tubuhmembantu pemulihan sel kulit, meningkatkan kesihatan tulang dan gigi jugamemelihara kesimbangan hormone kesuburan

B-complex – lengkap dengan 8 jenis vitamin B termasuk asid folik yangmembantu mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, meningkatkan  keimunan tubuh dan penting untuk system urat saraf dan meningkatkan tumpuan berfikir. (stress mampu merosakkan vitamin dalam badan dan membuatkan seseorang itu kelihatan lebih tua dari usia sebenar). Selain itu B-complex membantu tahap kesuburan lelaki dan wanita.

Vitamin E – memperbaiki peredaran darah,  memperbaiki tisu kulit sekaligus mengurangkan parut dan jeragat, kulit lebih lebih lembut dan cantik. Melambatkan proses penuaan, menjadikan wajah berseri dan tidak kusam serta membantu tahap kesuburan lelaki dan wanita.

Zink - digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina. Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone dan memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid)

Alfalfa - membantu dalam menyelesaikan malah wanita seperti keputihan selainmerapatkan keintiman dan bertindak seperti kacip Fatimah yang membantu memperbaiki hubungan suami dan isteri.


No comments:

Post a Comment

Komen di sini, terima kasih.. :)